2019-07-17 08:49:46
Najbogatsze europejskie linie lotnicze nie operowały do tej pory maszynami, które zostały uziemione na całym świecie z powodu dwóch katastrof lotniczych.
Najbogatsze europejskie linie lotnicze nie operowały do tej pory maszynami, które zostały uziemione na całym świecie z powodu dwóch katastrof lotniczych.
Linie EVA Air borykają się ostatnio ze znacznymi problemami operacyjnymi w związku ze sporem między zarządem a obsługą kabinową. Ci ostatni strajkują od ponad dwóch tygodni, co doprowadziło do odwołania około 2.250 lotów.
Linie lotnicze Emirates uruchomiły w ostatni poniedziałek najkrótsze połączenie A380 pomiędzy Dubajem a Muscatem.
Wydaje się, jakby podczas ubiegłomiesięcznego Paris Airshow rozmowy dotyczyły tylko dwóch tematów: premiery nowego samolotu dalekiego zasięgu Airbusa A321XLR oraz spadku wyników sprzedaży przez Boeinga samolotów wąskokadłubowych, wynikające z obaw związanych z niedawnymi katastrofami 737 MAX. Wielu obserwatorów ogłosiło A321XLR jako zwycięzcę pokazów, co tylko potwierdziło rzekomą przewagę Airbusa nad Boeingiem.
Boeing jest w trakcie ostatniej fazy testów nowych technologii, które mają stanowić istotne udoskonalenia tak dla pilotów, jak i pasażerów – począwszy od podniesienia bezpieczeństwa, a skończywszy na zwiększeniu komfortu podróży. Koncern debiutuje z Boeingiem 777 służącym jako samolot testowy dla 50 takich projektów. Zmniejszyć emisję dwutlenku węgla i udowodnić efektywność tego paliwa.